En gång i månaden.

En gång i månaden är jag sjuk på ett eller annat sätt, mer eller mindre. Förut hade jag ett jättebra imunförsvar men det försämrades verkligen när jag började gymnasiet, med mer stress och längre dagar. På ett sätt är det värt det, men samtidigt vill jag typ ligga ner och gråta varje gång.. Nu har jag svinont i halsen och snuva, så jag håller på att göra en mugg varma koppen med smak av äpple&kanel. Har faktiskt aldrig smakat den förut, bara druckit jordgubb&vanilj, och blåbär&hallon men det blir nog bra ändå. 
 
Fördriver denna söndag med att tvätta lite kläder, dricka varmt, spela candy crush, sitta vid tumblr och räkna alla timmar tills Filip kommer hem från del 1 av deras turné i södra Sverige. Längtar. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0