Helgen kom tidigt denna vecka.

   
 
Denna vecka kom helgen tidigt. Hade etik i en timme mellan halv 9 och halv 10, och sen var det dags att åka hem och ta helg på riktigt. Sitter för tillfället på sängen och skriver detta med en liten lättnad, har precis rensat bland mina många bilder jag hade på telefonen som jag verkligen vill spara. Har kopierat och hållt på och raderat en massa och var livrädd att jag skulle ta bort något guldkorn av misstag. Bilden ovan är ett sådant guldkorn som jag tog idag, en helt vanlig fredag med min alldagliga telefon. Ibland får jag till det. 
 
Detta blir nog en bra helg. Ikväll ska jag bara vara hemma och kanske titta på en film, och imorgon blir det bland annat middag & mello med mina bästa tjejer. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0