Fredag.

Idag har varit en fin dag. Vaknade upp bredvid min älskling imorse och jag kände verkligen lyckan. Vi åt hamburgare och spelade lite PS3 innan vi åkte hem till mig, umgicks med familj, grannar och kusiner och så grillade vi. Klockan sju åkte jag och min vän Lisa till vår fina vän Anja som bjöd på fika. Jordgubbscheesecake med kladdkaksbotten. NO WORDS. Har en bild på den från förra sommaren på mobilen men har tyvärr ingen sladd så jag kan inte visa, men vi tryckte i oss halva iallafall, for iväg och kastade frisbee på en äng och blev bitna av knott och mygg innan vi åkte hem till Anja igen och drack te innan vi for hem. En otroligt bra dag med människor jag verkligen älskar. Nu ligger jag i min kusins säng, ska vara storkusin/barnvakt imorgonbitti när min moster jobbar tills klockan blir 12. Halv 1 ska jag iväg och jobba så jag lär väl skriva lite efter det. Puss. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0