USA!!

Hej på er! Nu bloggar jag från mobilen så jag hoppas att det fungerar. Just nu ligger jag i sängen och klockan är halv 8 på morgonen, NYC time. Nu påbörjas tredje dagen. Vilka fantastiska intryck man har fått hittills redan! Det har varit intensivt. I förrgår kom vi fram till hotellet ungefär klockan 15.00 på dagen, och sen dess har vi sett Ground Zero, Times Square, Top of the Rock och Central Park, vi har strosat runt på Brooklyn och hunnit med shopping. Mina fötter är helt döda, men det är det värt!
Central Park var helt fantastiskt. Vi var där ganska länge igår, åt lunch, såg Alice i Underlandetstatyn, Gossip Girltrappan på Metropolitan museum of art och till sist John Lennons minnesplats. Så fint! Orkar inte skriva om varenda plats just nu så om ni är nyfikna på något särskilt är det bara att fråga! Shoppade loss igår också. En bare minerals foundation som var snorbillig, vet inte vad den kostar i Sverige men jag betalade iallafall 170kr typ. En sminkborste till den, sen var jag, Matilda och Elvira på forever 21 på Times Square. 4 våningar. Måste jag säga något mer? Nej. Köpte två långklänningar, en byxdress och en neccesär där.
Vi har inte riktigt bestämt angående idag, men vi ska nog på en gospel gudstjänst klockan 11.00 här på Brooklyn och sen rör vi oss nog mot Lower Manhattan, hörde jag tals om igår. Pussar och kramar!



Kommentarer
Fanny

GOSSIPGIRL TRAPPAN!!!!<3<3<3<3<3<3

2013-06-16 @ 14:57:50
carina axner

Så underbart det låter! Lev!
Kramar
Carina

2013-06-17 @ 07:59:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0