Första dagen på sommarlovet!

Vill börja med att tacka min älskade vän Linn för att hon kunde göra en fin bloggdesign till mig, är jättenöjd verkligen! Idag har jag inte gjort mycket egentligen, varit på systerns skolavslutning, firat sommarlovet med marängtårta och handlat lite på second hand. Har även tittat på niorna som åkte flak genom köpingen och drömt mig tillbaka till förra året då jag också åkte flak med min förra klass, 9E. 

Ikväll ska jag nog bara se film och ta det lugnt. Ska förmodligen skriva ett "OM MIG" inlägg också så ni får veta lite mer om mig. Nu hade jag tänkt publicera denna blogg på facebook också så nu börjar väl bloggandet på allvar igen antar jag för annars får jag höra av kompisarna varenda dag att jag måste uppdatera bloggen, hehe. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0